Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 6 липня 2018 р.

До 1 вересня спеціальна робоча група має підготувати законопроект “Про професійну (професійно-технічну) освіту”. Він пропонуватиме механізми розвитку профосвіти в умовах децентралізації, державно-приватного партнерства, покращення якості підготовки учнів. Про це домовилися представники Міністерства освіти і науки України з парламентарями під час робочої наради у Комітеті Верховної Ради з питань науки і освіти.
У межах зустрічі фахівці МОН презентували ключові напрями реформування профосвіти: багатоканальне фінансування закладів, модернізація освітнього середовища, підвищення престижності професійно-технічної освіти тощо. Також вони зазначили, що новий Закон розмежує сфери відповідальності центральної та місцевої влади та врегулює можливості партнерства бізнесу та професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Більше...

Немає коментарів:

Дописати коментар