Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 13 липня 2018 р.

За інформацією МОН:
Наразі в Україні триває вступна кампанія до закладів професійної освіти. Загалом вона проходить до 1 вересня, однак заклади ПТО самостійно визначають конкретні терміни прийому вступників. Про це розповіла генеральний директор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік, сьогодні, 13 липня 2018 року, в Міністерстві освіти і науки України..
“Вступна кампанія до закладів профосвіти не має чітко визначених термінів - вони самостійно оголошують конкурс, визначають дати вступних випробувань, формують списки рекомендованих до зарахування. Зважаючи на комплектацію груп, заклади продовжують або завершують набір учнів, проте прийом документів має закінчитися до початку занять - до 1 вересня 2018 року”, - зазначила Ірина Шумік. Детальніше...
Інформаційні матеріали

Немає коментарів:

Дописати коментар