Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середа, 6 вересня 2017 р.

              До уваги педагогічних працівників!
З метою якісної підготовки до "Методичного марафону", який відбудеться у січні 2018 року та буде присвячений у цьому році хмарним технологіям і сервісам Веб 2.0, пропоную визначитися з темою доповіді до 22.09.2017 (щоб мати час опанувати, впровадити у навчальний процес і поділитися напрацюваннями).
За умови відсутності ініціативи з Вашого боку, теми будуть призначені.
Рекомендовані напрямки:
❈ Застосування у навчальному процесі соціальних мереж.
❈ Розширення функціоналу навчального (освітнього) блогу.
❈ Створення і використання у навчальному процесі сайту
❈ Онлайн тестові редактори (прим.: окрім Learningapps.org)
❈ Платформа Learningapps.org.
❈ Використання у навчальному процесі інтернет-мультимедійних ресурсів (на прикладі YouTube тощо)
❈ Застосування у навчальному процесі професійно-орієнтованих онлайн! продуктів та сервісів (опанування роботи в ProZorro, навчальні програми Autodesk тощо).
❈ Використання сервісів Google Документ, Google Таблиці, (Google Диск, Google Перекладач, Google Фото, Google Презентації тощо) у навчальному процесі.
❈ Онлайн сервіси для організації презентацій
❈ Онлайн сервіси для обробки і представлення фото (відео) матеріалів (наприклад створення фотоколажів, навчальних відеокліпів тощо)
❈ Ваш напрямок...

Немає коментарів:

Дописати коментар