Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 5 вересня 2017 р.

             До уваги педагогічних працівників!
Нагадую, що відповідно до "ПОЛОЖЕННЯ про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах" (наказ МОН від 30.05.2006 № 419) п. 2.2.6. "Плани занять (уроків) розподіляються на: 
план заняття (уроку) теоретичного навчання;
план уроку виробничого навчання.
План заняття (уроку) теоретичного навчання є особистим робочим документом викладача і складається ним за довільною формою відповідно до робочої навчальної програми та поурочно-тематичного плану з дотриманням педагогічних та методичних вимог. За умови проведення уроків у паралельних навчальних групах викладач може складати один план уроку, але слід враховувати особливості проведення уроку в тій чи іншій навчальній групі...
План уроку виробничого навчання є особистим робочим документом майстра виробничого навчання і складається ним за довільною формою відповідно до робочої навчальної програми з професійно-практичної підготовки... з дотриманням педагогічних та методичних вимог на кожний день занять з виробничого навчання в майстернях ПТНЗ або на виробництві..."
Нагадую методичні рекомендації по складанню планів уроків:

"...Під час виробничої практики учнів, слухачів майстер виробничого навчання розробляє план роботи на кожний робочий день.
У дні, коли у закріпленій навчальній групі не проводиться професійно-практична підготовка, майстри виробничого навчання працюють за індивідуальними планами роботи, які погоджуються зі старшим майстром".

❈ План роботи на день

Немає коментарів:

Дописати коментар