Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

понеділок, 4 вересня 2017 р.

             До уваги майстрів виробничого навчання!
Нагадую, що відповідно до "ПОЛОЖЕННЯ про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах" (наказ МОН від 30.05.2006 № 419) п. 2.2.4. "Перелік навчально-виробничих робіт з професії визначає завдання, які виконують учні, слухачі з метою оволодіння професійними знаннями, уміннями та навичками, що передбачені робочою навчальною програмою професійно-практичної підготовки.
Перелік навчально-виробничих робіт з професії складається на семестр, курс підготовки майстром виробничого навчання та погоджується зі старшим майстром.
Перелік навчально-виробничих робіт з професії розглядається і схвалюється на засіданні методичної комісії та затверджується заступником керівника з навчально-виробничої роботи ПТНЗ.
Для всіх навчально-виробничих робіт, унесених до переліку, додається технологічна та технічна документація, що розробляється відповідними методичними комісіями ПТНЗ на основі державних стандартів.
Під час проведення виробничого навчання безпосередньо на виробництві чи в сфері послуг у переліку навчально-виробничих робіт зазначається загальна характеристика робочих місць або найменування робіт, які учні, слухачі повинні виконувати з кожної теми чи розділу робочої навчальної програми професійно-практичної підготовки".
Прошу взяти до уваги рекомендований зразок, та привести навчальну документацію у відповідності до вимог. Термін - до 22.09.2017

Перелік навчально-виробничих робіт з професії

Немає коментарів:

Дописати коментар