Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 23 вересня 2021 р.

Законодавчі ініціативи

Шановні колеги!
Звертаю увагу на законодавчі ініціативи, які визначатимуть роль і місце закладу професійної освіти у найближчому майбутньому:
❈ Колегія Міністерства освіти і науки схвалила проєкт Методичних рекомендацій, за якими відбуватиметься ефективна оптимізація мережі закладів професійної освіти. Вони містять чіткі та зрозумілі критерії, які допоможуть оцінити стан мережі та спрямувати ресурси на перспективні заклади. Проєкт Методичних рекомендацій буде пілотовано у 7-ми областях, які є учасниками Програми ЄС “EU4Skills: Кращі навички для сучасної України”: Рівненській, Полтавській, Чернівецькій, Миколаївській, Вінницькій, Львівській, Запорізькій. Детальніше
❈ 22 вересня 2021 року, на черговому засіданні Уряду схвалено Порядок акредитації кваліфікаційних центрів. Основна мета таких центрів – розширити можливості щодо визнання самоосвіти в Україні, здобутої зокрема шляхом неформальної та інформальної освіти. Детальніше
❈ Уряд затвердив Порядок присвоєння та підтвердження професійних кваліфікацій кваліфікаційними центрами. Документом встановлено вимоги до процедур визнання результатів навчання, здобутих, зокрема, шляхом неформальної та інформальної освіти, та присвоєння й підтвердження відповідних професійних кваліфікацій вищезазначеними центрами. Детальніше

Немає коментарів:

Дописати коментар