Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

суботу, 18 вересня 2021 р.

Шановні колеги!
Наприкінці жовтня ми будемо проходити черговий етап оцінки рівня цифрової готовності за допомогою інструменту SELFIE.
Напередодні заходу, пропоную Вам та здобувачам освіти оцінити власний рівень цифрової компетентності за допомогою інструменту самооцінки MyDigiSkills. Використовуючи цей простий інструмент, можна краще зрозуміти свій рівень, пов'язаний із знаннями, навичками та ставленням до кожної з п’яти областей Європейської рамки цифрової компетентності для громадян (DigComp 2.0) . Тестування у MyDigiSkills займає близько 20 хвилин. Одразу ж Ви отримуєте звіт про свій рівень цифрової компетентності. 
Інструмент доступний 11 мовами, у тому числі УКРАЇНСЬКОЮ!
Довідка:  MyDigiSkills був створений за ліцензією Creative Commons ALL DIGITAL з проекту DigCompSAT Спільного дослідницького центру (JRC) Європейської Комісії (більше інформації на Платформі спільноти Digital Skills & Jobs).

Немає коментарів:

Дописати коментар