Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 19 листопада 2021 р.

Всеукраїнський тиждень професійної освіти

Шановні колеги!
    22-26 листопада 2021 року Міністерством освіти і науки спільно з роботодавцями, міжнародними партнерами та регіональними представниками проведено Всеукраїнський тиждень професійної освіти.
    На національному рівні відбулися 5 заходів, які транслювалися щодня протягом тижня на сторінках МОН у Facebook та YouTube (програма за посиланням):
❈ 22 листопада: Офіційне відкриття (Презентація законопроєкту «Про професійну освіту та професійне навчання» та інформування про хід реформи професійної (професійно-технічної) освіти)
    На регіональному рівні відбулися організовані закладами професійної освіти вебінари, майстер-класи, екскурсії та лекції. Детальна програма за посиланням.
Запорізька область була представлена заходами:
Серію подій підготували також регіональні відділення Державних центрів зайнятості. Крім того, деякі центри створили роз'яснювальні відеоролики про професії.

Немає коментарів:

Дописати коментар