Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 19 листопада 2021 р.

Шановні колеги!
The International Historical Biographical Institute (Dubai ­ - New York – Rome – Jerusalem - Beijing) запрошує керівників закладів освіти, педагогічних, науково-педагогічних працівників взяти участь у III Міжнародній програмі підвищення кваліфікації “Нобелівський Курс: Нові Знання, Ідеї, Досвід, Цінності, Компетентності“
Форма участі: дистанційна, в режимі відеозапису,
Міжнародна програма розрахована на 180 годин або 6 кредитів ECTS (з них 15 годин передбачено під питання інклюзивної освіти/0,5 кредиту ECTS) та отримані загальні, ключові та професійні компетентності, а також присвоєння кваліфікацій Міжнародного Вчителя/ Викладача, а також Міжнародного Керівника Категорії Б в галузі Освіти чи Науки, згідно класифікації ЮНЕСКО.
Витрати педагогічних працівників для участі в програмі складають 1500 гривень. Міжнародним освітнім грантом покривається решта вартості програми, в розмірі 70 500 гривень.
Приєднатися до Програми можна до 4 грудня 2021 року через офіційну електронну пошту Інституту whfp.education@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар