Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 1 грудня 2022 р.

Шановні колеги!
09 грудня 2022 року о 14:30 НМЦ ПТО у Запорізькій області буде проведено обласний вебінар на тему «Використання цифрових онлайн-порталів та платформ як засіб підвищення ефективності діяльності педагогічного працівника». 
Спікер: наша колега, Олена Єрьоменко! 
Ідентифікатор конференції: 828 9821 7271 
Код доступу: 599257
7 грудня 2022 року з 14:00 до 17:00 відбуватиметься онлайн-форум «Розбудова гендерної рівності у профтехосвіті». Мета форуму — поширити кращі практики та інструменти просування гендерної рівності у системі професійно-технічної освіти.
Онлайн-трансляція форуму відбуватиметься на фейсбук-сторінці МОН.
13 грудня 2022 року з 14:00 в онлайновому режимі відбудеться Всеукраїнський вебінар «Українська, що надихає». Участь у заході безоплатна. Попередня реєстрація учасників за покликанням https://forms.gle/2qQhqvV6hBgFvP2w9 Учасники вебінару зможуть отримати сертифікат про підвищення кваліфікації на 3 години / 0,1 ЄКТС (оргвнесок 100 грн).
15 грудня 2022 року з 14:00 в онлайновому режимі відбудеться Всеукраїнський науково-практичний семінар «Забезпечення пріоритетності інноваційних технологій у формуванні змісту освіти».  Участь у семінарі безоплатна. Учасники семінару за бажанням зможуть отримати сертифікат про підвищення кваліфікації на 3 години / 0,1 кредити ЄКТС (оргвнесок 100 грн). Попередня реєстрація учасників за покликанням: https://forms.gle/xQ9SdXQ12zhkb3jn6

Немає коментарів:

Дописати коментар