Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 1 грудня 2022 р.

Шановні колеги!
Міністерство освіти і науки України та платформа Labster офіційно оголосили про співпрацю. Наше училище вже приєднано до платформи Labster - світового лідера з розроблення віртуальних навчальних симуляторів. 
Можливості: безплатний доступ до сотень віртуальних симуляцій, зокрема, з таких предметів: анатомія та фізіологія, біохімія, біологія, біотехнологія, хімія, наука про землю, мікробіологія, фізика. Кожен симулятор є повноцінним віртуальним комплексом з відеоінструкцією, теоретичними відомостями та інтерактивними вправами, що виконуються у 3D-середовищі сучасних віртуальних лабораторій. Платформа Labster забезпечує можливість самостійного підключення викладачами учнів з подальшим аналізом результатів їх робіт. Тим, кого зацікавили ці можливості, надам доступ до платформи:

Немає коментарів:

Дописати коментар