Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 7 березня 2023 р.

До уваги педагогічних працівників!
09.03.2022 року о 13:00, у 305 кабінеті відбудеться засідання педагогічної ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: заступник директора з НМР Кулинич О.А.
2. Про стан охорони праці в училищі, гуртожитку, роботу з питань забезпечення безпеки життєдіяльності та охорони праці здобувачів освіти в умовах дії воєнного стану.
Доповідач: інженер з ОП Шепеляковська І.В.
Виступи: Пашкевич Н.М.
3. Про стан матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення теоретичної та практичної підготовки здобувачів освіти з професії «Живописець», проблеми забезпечення якості підготовки кваліфікованих робітників з професії в умовах змішаної форми навчання.
Доповідач: голова методичної комісії професій художнього напряму Прокоф’єва А.М.
Виступи: Прокоф’єв Є.О., Мітін М.В., Андріяка С.О.
4. Про внутрішню систему забезпечення якості освіти в нових реаліях, законодавчі ініціативи, націлені на забезпечення якості професійної освіти; про затвердження нової редакції Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти ДНЗ «Запорізьке ВПУ».
Доповідач: заступник директора з НМР Кулинич О.А.
5. Стан національно-патріотичного виховання, завдання щодо удосконалення викладання предмету «Захист України» в умовах російської агресії.
Доповідач: заступник директора з НВР Паскар Н.Ю.
Виступи: Мєзєнова І.А., Сакальський В.С.
6. Про різне

Немає коментарів:

Дописати коментар