Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 10 березня 2023 р.

Шановні колеги!
1) НМЦ ПТО у Сумській області запрошує до участі у Всеукраїнському методичному фестивалі «Творчий викладач — обдарований учень» 27-28 березня 2023 року. Заявки для участі у методичному фестивалі та тези виступів необхідно надіслати до 20.03.2023 на електронну адресу sumy_nmc_pto@ukr.net відповідно до Інформаційного листа
2) 28 березня 2023 року НМЦ ПТО У Полтавській області буде проведено Всеукраїнський вебінар на тему „STEМимо: внесок ЗП(ПТ)О у відродження України”. Тим, хто бажає взяти участь у заході, необхідно до 25 березня 2023 року надіслати свої матеріали до виступу (презентації, відеоролики) на електронну адресу nmcpto.u.poltava@gmail.com (з обов’язковою поміткою в темі „Вебінар 28.03.23”).

Немає коментарів:

Дописати коментар