Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 27 червня 2024 р.

Шановні колеги!
Пропоную для ознайомлення звіти методичних комісій за підсумками роботи над єдиною методичною темою "Формування професійних компетентностей здобувачів освіти шляхом упровадження новітніх технологій" (02.09.2019 - 30.06.2024):
Звіт методичної комісії економічно-адміністративного напряму та професії "Оператор комп'ютерного набору" з роботи над методичною проблемою "Впровадження новітніх технологій у педагогічну діяльність як умова формування професійних компетентностей здобувачів освіти професій економічно-адміністративного напрямку та професії "Оператор комп`ютерного набору"
❈ Звіт методичної комісії професій будівельного напряму з роботи над методичною проблемою "Застосування в педагогічній практиці новітніх технологій як умова формування професійних компетентностей здобувачів освіти професій будівельного напрямку"
❈ Звіт методичної комісії професій художнього напряму з роботи над методичною проблемою "Формування професійних компетентностей здобувачів освіти професій художнього напряму шляхом впровадження в освітній процес новітніх технологій"

Немає коментарів:

Дописати коментар