Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 27 червня 2024 р.

Шановні колеги!
28.06.2024 року о 10:00 в читальній залі відбудеться засідання педагогічної ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: Базалійський М.Т.
2. Про підсумки освітнього процесу у 2023/2024 н.р., стан організації виробничої діяльності, фінансових надходжень від виробничої практики; план розвитку матеріально-технічної бази училища, стан підготовки училища до нового навчального року.
Доповідач : Кондратьєв І.І., Сарана І.О., Базалійський М.Т.
3. Про завдання щодо організації вступної компанії 2024 року, аналіз ефективності профорієнтаційної роботи у 2023/2024 навчальному році, заходи щодо забезпечення виконання плану регіонального замовлення (в умовах продовження дії воєнного стану).
Доповідач: Паскарь Н.Ю.
Виступи: Єрьоменко О.М., Мітін М.В., Орел Н.Г., Пісковець Т.В., Прокоф’єва А.М., Стрілець Н.В.
4. Про підсумки роботи над єдиною методичною темою, обрання методичної проблеми на наступний етап діяльності.
Доповідач: Кулинич О.А.
5. Про результати державної кваліфікаційної атестації здобувачів освіти II курсу, проміжної кваліфікаційної атестації здобувачів освіти І курсу, результати та аналіз успішності складання заліків та екзаменів здобувачів освіти за напрямком фаховий молодший бакалавр, призначення стипендії та переведення здобувачів освіти на наступний курс.
Доповідач: Базалійський М.Т.
6. Про різне.

Немає коментарів:

Дописати коментар