Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 29 серпня 2024 р.

Шановні колеги!
30.08.2024 року о 12:30 в 204 кабінеті відбудеться засідання педагогічної ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про підсумки вступної компанії 2024 року, оперативні завдання для забезпечення виконання регіонального замовлення на період продовження періоду вступної компанії.
Доповідач: Базалійський Михайло, Кулинич Олена
Виступи: педагогічні працівники, які не виконали осбистий план набору.
2. Про особливості організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році в умовах продовження дії воєнного стану, базові умови запровадження змішаної форми навчання; про затвердження плану роботи училища на 2024/2025 навчальний рік, плану роботи педагогічної ради, плану роботи над єдиною методичною темою.
Доповідач : Кондратьєв Ігор, Базалійський Михайло, Кулинич Олена.
3. Про склад педагогічної ради, призначення голів методичних комісій, закріплення за групами майстрів виробничого навчання, класних керівників, завідувачів навчальними приміщеннями; про педнавантаження.
Доповідач: Базалійський Михайло, Кулинич Олена
4. Про затвердження положень, що забезпечують підготовку на рівні фахового молодшого бакалавру (за списком).
Доповідач: Кулинич Олена
5. Про різне.

Немає коментарів:

Дописати коментар