Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 10 вересня 2024 р.

Шановні колеги!
НМЦ ПТО у Запорізькій області запрошує до участі педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти у Всеукраїнському вебінарі на тему «Креативна трансформація сучасного викладача». 
Вебінар відбудеться 23 жовтня 2024 року у дистанційній формі на платформі Zoom. Під час зустрічі планується обговорення питань, які пов’язані з сучасними педагогічними технологіями, методиками викладання та обмін досвідом по організації освітнього процесу з використанням онлайн-технологій та інструментів. Бажаючим взяти участь у вебінарі в якості спікера необхідно заповнити онлайн-заявку до 17 жовтня 2024 року за покликанням.

Немає коментарів:

Дописати коментар